تبلیغات
صفحه اصلی تماس با ما

دانلود Lords & Castles 1.38 بازی پادشاهان و قلعه ها

دانلود Lords & Castles 1.38 بازی پادشاهان و قلعه ها

بازی اندروید Lords & Castles جزو یکی از بازی های اندرویدی پرطرفدار و در سبک نبردهای استراتژیک و آنلاین میباشد. برای معرفی این بازی مهیج در ادامه با ما همراه باشید.

در این بازی اندرویدی هم مانند اصول اولیه بازی های استراتژیک شما باید قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید و در جنگ های حماسی و آنلاین شرکت کنید. شما میتوانید انواع ساختمان ها و قلعه های مستحکم را در قلمرو خود بنا کنید و ساختمان های مستحکمی برای مردم شهر خود بسازید و میتوانید با حفر انواع گودال ها از سرزمینتان در برابر حملات دشمنان دفاع کنید. شما باید در طول بازی دقت کنید که با بکارگیری استراتژی های ماهرانه بهترین چیدمان را برای ساختمان ها در نظر بگیرید تا ساختمان سازی ها به نفعتان باشد. بعد از آماده کردن ارتشی قدرتمند از سربازان شجاع باید به سرزمین های دیگر حمله کنید تا با شکست رقبا، سرزمنین آنها را از آن خود کنید و با گسترش حکومت شما پادشاه جهان شوید. همچنین میتوانید با دوستانتان تیم قدرتمندی تشکیل دهید تا بتوانید دشمنان سرسخت را شکست دهید. شما میتوانید در طول رقابت های آنلاین با کاربران و دوستانتان چت و گفتگو داشته باشید. این بازی قابل اجرا برروی موبایل ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۴٫۰٫۳ به بالا میباشد.

عکس هایی از بازی

دانلود Lords & Castles 1.38 بازی پادشاهان و قلعه ها

دانلود Lords & Castles 1.38 بازی پادشاهان و قلعه ها

* برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Lords & Castles :

• گرافیک شکوهمند سه بعدی

• ساخت و گسترش قلمرو حکومتی

• تشکیل ارتشی قدرتمند و آموزش سربازان

• شرکت در نبردهای آنلاین با کاربران جهانی

• امکان تشکیل تیمی قدرتمند با دوستان

• حفر انواع گودال ها برای دفاع از قلمرو

• استفاده از انواع تجهیزات جنگی

• امکان چت وگفتگو با کاربران در طول اجرای بازی

• قابلیت پشتیبانی موبایل ها و تبلت های اندروید

بازی اندروید Lords & Castles ساخت کمپانی Codigames میباشد و این بازی توانسته تاکنون با کسب رتبه بالای ۴٫۲ از ۵٫۰ جزو بازی های پرطرفدار اندرویدی در سبک استراتژیک و نبردهای آنلاین قرار گیرد. لینک دانلود این بازی اندرویدی در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

توجه: این بازی روی سیستم عامل اندروید 4.0.3 و بالاتر نصب و اجرا می شود.

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل نصبی – مود

برچسب ها: دانلود بازی Lords and Castles, دانلود بازی Lords and Castles برای اندروید, آخرین نسخه بازی Lords and Castles برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Lords and Castles برای اندروید, Lords and Castles, دانلود بازی Lords and Castles با لینک مستقیم, دانلود بازی Lords and Castles با پول بی نهایت, دانلود بازی Lords and Castles برای تبلت, دانلود بازی Lords and Castles مود شده, Lords and Castles Apk, OnlineGames, لوردز اند کستلز,

موضوع : بازی اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395
نظرات
کد امنیتی رفرش